{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
184 visninger | Oprettet:

PGO hot, bedre optræk? {{forumTopicSubject}}

Hey derude
Jeg har en PGO hot 50 fra 08´ hor jeg godt kunne tænke mig det bedre optræk.
Skiven er pillet, det er det.
Vil helst ikke pille for meget, da jeg ikk´ orker ustabilt lårt.
Nogen der ved, om det kan lade sig at gøre, at jeg kan lave nogle hhv. ubesværlige ændringer for, at opnå dette?
Den kører de 55-60 stykker ligeud/ned ad bakke, men op ad bakke kniber det lidt, med de 30-35 stk.
Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO hot, bedre optræk?
  • #1   10. maj Tragten ud af studsen. Gør en mærkbar forskel så vidt jeg husker..

    Måske lidt lettere ruller i. Omkr 7gram.

    Er ikke sikker. Har aldrig selv haft en skrot men har læst en del om dem gennem tiden og skruet i et par stykker.
    Håber andre herinde ka gi dig et helt klart og sikkert svar.


  • William K
    William K Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #2   10. maj fjern tragt, 6-6.5 grams ruller, fjern luftfilter begrænsning og dyse den op. fik min gamle op på præcis 70 lige ud. men den havde dog også polini vario

  • #3   11. maj Jeg ville mene 6 gram er for let til std udstødning. Ville smide 7 grams i MAKS 6,5 men det villr jeg ikke gøre

  • William K
    William K Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #4   11. maj jeg syntes du skal fjern alle begrænsninger og dyse op inden du skifter ruller. men det lyder sgu lidt som om der er noget andet galt hvis den har så lidt kræfter at den kun køre 35 op ad bakke

  • #5   11. maj hvis du ikke vil have noget ustabil lort så køb en helt ny 4 takt med indsprøjtning og kør den til service og tjekke olie hver gang du tanker som du bør OG LAD VÆRE MED AT TUNE DEN


    men tag alle begrænsninger og brug ny pakninger begge to til membranen når du fjerner tragten og husk at dysse den ind


Kommentér på:
PGO hot, bedre optræk?

Annonce